V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Grand Prix Maďarska 1996
Z Multimediaexpo.cz
Grand Prix Maďarska 1996 (XII Magyar Nagydíj) dvanáctý závod 47. ročníku mistrovství světa jezdců Formule 1 a 38. ročníku poháru konstruktérů, historicky již 593. grand prix, se uskutečnila na okruhu Hungaroring.
Obsah |
Výsledky
Kvalifikace
Pořadí | Číslo | Pilot | Konstruktér | Čas | Odstup |
---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 1:17.129 | |
2 | 5 | Damon Hill | Williams - Renault | 1:17.182 | +0.053 |
3 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams - Renault | 1:17.259 | +0.130 |
4 | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 1:18.617 | +1.488 |
5 | 3 | Jean Alesi | Benetton - Renault | 1:18.754 | +1.625 |
6 | 4 | Gerhard Berger | Benetton - Renault | 1:17.794 | +1.665 |
7 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren - Mercedes | 1:19.116 | +1.987 |
8 | 14 | Johnny Herbert | Sauber - Ford | 1:19.292 | +2.163 |
9 | 8 | David Coulthard | McLaren - Mercedes | 1:19.384 | +2.255 |
10 | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber - Ford | 1:19.439 | +2.310 |
11 | 9 | Olivier Panis | Ligier - Mugen-Honda | 1:19.538 | +2.409 |
12 | 12 | Martin Brundle | Jordan - Peugeot | 1:19.828 | +2.699 |
13 | 12 | Rubens Barrichello | Jordan - Peugeot | 1:19.966 | +2.837 |
14 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell - Yamaha | 1:20.499 | +3.370 |
15 | 10 | Pedro Diniz | Ligier - Mugen-Honda | 1:20.665 | +3.536 |
16 | 19 | Mika Salo | Tyrrell - Yamaha | 1:20.678 | +3.549 |
17 | 17 | Jos Verstappen | Footwork - Hart | 1:20.781 | +3.652 |
18 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork - Hart | 1:21.590 | +4.461 |
19 | 20 | Pedro Lamy | Minardi - Ford | 1:21.713 | +4.584 |
20 | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi - Ford | 1:22.468 | +5.349 |
Závod
Pořadí | Číslo | Jezdec | Konstruktér | Kola | Čas/odstoupení | Start | Body |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Jacques Villeneuve | Williams-Renault | 77 | 1:46:21.134 | 3 | 10 |
2 | 5 | Damon Hill | Williams-Renault | 77 | + 0.771 | 2 | 6 |
3 | 3 | Jean Alesi | Benetton-Renault | 77 | +1:24.212 | 5 | 4 |
4 | 7 | Mika Häkkinen | McLaren-Mercedes | 76 | + 1 Lap | 7 | 3 |
5 | 9 | Olivier Panis | Ligier-Mugen-Honda | 76 | + 1 kolo | 11 | 2 |
6 | 11 | Rubens Barrichello | Jordan-Peugeot | 75 | + 2 kola | 13 | 1 |
7 | 18 | Ukjó Katajama | Tyrrell-Yamaha | 74 | + 3 kola | 14 | |
8 | 16 | Ricardo Rosset | Footwork-Hart | 74 | + 3 kola | 18 | |
9 | 1 | Michael Schumacher | Ferrari | 70 | Plynový pedál | 1 | |
10 | 21 | Giovanni Lavaggi | Minardi-Ford | 69 | Vyjetí z trati | 20 | |
Ret | 4 | Gerhard Berger | Benetton-Renault | 64 | Motor | 6 | |
Ret | 15 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber-Ford | 50 | Elektronika | 10 | |
Ret | 14 | Johnny Herbert | Sauber-Ford | 35 | Motor | 8 | |
Ret | 2 | Eddie Irvine | Ferrari | 31 | Převodovka | 4 | |
Ret | 20 | Pedro Lamy | Minardi-Ford | 24 | Zavěšení | 19 | |
Ret | 8 | David Coulthard | McLaren-Mercedes | 23 | Motor | 9 | |
Ret | 17 | Jos Verstappen | Footwork-Hart | 10 | Vyjetí z trati | 17 | |
Ret | 12 | Martin Brundle | Jordan-Peugeot | 5 | Vyjetí z trati | 12 | |
Ret | 10 | Pedro Diniz | Ligier-Mugen-Honda | 1 | Kolize | 15 | |
Ret | 19 | Mika Salo | Tyrrell-Yamaha | 0 | Kolize | 16 |
Průběžné pořadí šampionátu
- Pohár jezdců
Pořadí | Jezdec | Body |
---|---|---|
1 | Damon Hill | 79 |
2 | Jacques Villeneuve | 62 |
3 | Jean Alesi | 35 |
4 | Michael Schumacher | 29 |
5 | Mika Häkkinen | 19 |
- Pohár konstruktérů
Pořadí | Konstruktér | Body |
---|---|---|
1 | Williams-Renault | 141 |
2 | Benetton-Renault | 51 |
3 | Ferrari | 38 |
4 | McLaren-Mercedes | 37 |
5 | Jordan-Peugeot | 15 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |