|
|
Řádka 22: |
Řádka 22: |
| |<h2 style = "background-color:#fa8072; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:100%">'''Obrázek dne'''</h2> | | |<h2 style = "background-color:#fa8072; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:100%">'''Obrázek dne'''</h2> |
| |- <!-- ffdebe, ee82ee --> | | |- <!-- ffdebe, ee82ee --> |
- | | <div style="padding:0.5em; text-align:center">{{Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/2014/06}} | + | | <div style="padding:0.5em; text-align:center">{{Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/2014/07}} |
| <div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/Archiv|další obrázky]]</div> | | <div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/Archiv|další obrázky]]</div> |
| </div> | | </div> |
Řádka 49: |
Řádka 49: |
| |<h2 style = "background-color:#eec900; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:100%">'''Článek dne'''</h2> | | |<h2 style = "background-color:#eec900; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:100%">'''Článek dne'''</h2> |
| |- <!-- faf9b2, ffb90f --> | | |- <!-- faf9b2, ffb90f --> |
- | | <div style="padding:0.5em; text-align:left">{{Multimediaexpo.cz:Článek dne/2014/06}} | + | | <div style="padding:0.5em; text-align:left">{{Multimediaexpo.cz:Článek dne/2014/07}} |
| <div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Článek dne/Archiv|další články]]</div> | | <div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Článek dne/Archiv|další články]]</div> |
| </div> | | </div> |
Řádka 61: |
Řádka 61: |
| |- | | |- |
| | | | | |
- | <div style="text-align: center; background-color:#000000; color:#ffffff; padding:0.1em; margin:0;">'''Katalog firem nyní obsahuje — 124 500 komerčních firem'''</div> | + | <div style="text-align: center; background-color:#000000; color:#ffffff; padding:0.1em; margin:0;">'''Katalog firem nyní obsahuje — 124 800 komerčních firem'''</div> |
| |} | | |} |
| <div style="text-align: center;"><small>[[#Top|NAHORU]]</small></div> | | <div style="text-align: center;"><small>[[#Top|NAHORU]]</small></div> |
Vítejte v katalogu firem Multimediaexpo.cz V jedinečném katalogu s téměř neomezeným prostorem pro Vaší prezentaci.
Kompletní podmínky katalogu najdete v článku — Katalog firem a prezentací.
Naše základní výhody :« Bez nutnosti instalace »…« Na vlastní doméně »…« Masivní podpora 330 národních jazyků ! » « Plná integrace s velkou multimediální encyklopedií »…« 99,9% garantovaná dostupnost služby » « NEOMEZENÝ přenos dat stažených každý měsíc ze serveru. » « Navíc máte k dispozici sadu unikátních vlastností, které Vám nikdo jiný nenabídne ! »
|
|
Hlavní kategorie Katalogu firem
|
|
|
|
|
|
|
Článek dne
|
Sébastien Loeb (* 26. února 1974) je francouzský jezdec rallye, devítinásobný mistr světa, čímž se stal nejúspěšnějším závodníkem historie motorsportu v počtu získaných titulů mistra světa. Má již 77 vítězství v kategorii WRC, což z něj činí nejlepšího jezdce v historii této soutěže. Jeho současným spolujezdcem je Daniel Elena.
Se závoděním začal v jednadvaceti letech v domácím juniorském šampionátu v sezoně 1995. O rok později poprvé startoval v absolutní klasifikaci na soutěži Rallye du Florival. Roku 1997 se Loebovým spolujezdcem stal Daniel Elena. V tomto roce spolu startovali v pohárovém mistrovství Peugeot 106 1300 a získali v něm 3 vítězství. Od roku 1998 startoval Loeb s vozem Citroën Saxo Kit Car a o rok později v poháru těchto vozů zvítězil.
Prvním Loebovým startem v mistrovství světa byla Katalánská rallye 1999, kterou kvůli havárii nedokončil. Při další soutěži, Korsické rallye 1999, dokázal s vozem Citroen Saxo Kit Car vyhrát ve třídě A6. O rok později vyhrál seriál francouzského šotolinového mistrovství s vozem Toyota Corolla WRC. S tímto vozem absolvoval i 2 závody mistrovství světa. Na Korsice 2000 skončil devátý a na Rallye San Remo 2000 desátý. Tento rok startoval i v mistrovství Francie s vozem Citroën Xsara Kit Car.
V sezoně mistrovství světa v rallye 2001 se stal továrním jezdcem týmu Citroën Sport. Zvítězil v juniorském mistrovství světa s typem Saxo Kit Car a navíc získal druhé místo na Korsice 2001 s typem Xsara WRC. Následující sezona byla pro tým zkušební a tak startoval jen v sedmi soutěžích. Už na Rallye Monte Carlo 2002 mohl vyhrát, ale kvůli penalizaci skončil druhý. Prvním jeho vítězstvím tak byla až Německá rallye 2002. V sezoně mistrovství světa v rallye 2003 se stal vicemistrem světa se ztrátou pouhého jednoho bodu na Pettera Solberga, když dokázal vyhrát Rallye Monte Carlo 2003, Německou rallye 2003 a Rallye San Remo 2003. Svůj první titul mistra světa získal v sezoně 2004.
Sebastian Loeb oznámil, že v sezóně 2013 již nepojede všechny závody WRC a určitě tak nebude bojovat o další titul...
|
|
|