V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Alfa Romeo Alfasud
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
m (Nahrazení textu) |
(+ šablona FLICKR) |
||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze.) | |||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
- | [[Soubor:Alfa-Romeo Alfasud-Sprint.JPG|thumb|verze Sprint]] | + | [[Soubor:Alfa-Romeo Alfasud-Sprint.JPG|thumb|220px|verze Sprint]] |
'''Alfa Romeo Alfasud''' byl osobní automobil [[Itálie|italské]] automobilky Alfa Romeo. Výroba probíhala v letech [[1971]] až [[1989]]. Vyráběl se jako tří- nebo pětidvéřový [[hatchback]] nebo třídvéřové combi s názvem Giardinetta. V roce [[1976]] přišla na trh sportovnější verze Sprint. Design má na svědomí [[Gioretto Giugiaro]]. Automobil se smutně proslavil díky takřka nulové antikorozní ochraně. Právě rez je příčinou že se do dnešních dnů nedochovalo příliš kusů. Mezi kladné stránky patřily výjimečně dobré jízdní vlastnosti. | '''Alfa Romeo Alfasud''' byl osobní automobil [[Itálie|italské]] automobilky Alfa Romeo. Výroba probíhala v letech [[1971]] až [[1989]]. Vyráběl se jako tří- nebo pětidvéřový [[hatchback]] nebo třídvéřové combi s názvem Giardinetta. V roce [[1976]] přišla na trh sportovnější verze Sprint. Design má na svědomí [[Gioretto Giugiaro]]. Automobil se smutně proslavil díky takřka nulové antikorozní ochraně. Právě rez je příčinou že se do dnešních dnů nedochovalo příliš kusů. Mezi kladné stránky patřily výjimečně dobré jízdní vlastnosti. | ||
Řádka 15: | Řádka 15: | ||
- | {{Článek z Wikipedie}} | + | {{Flickr|Alfa+Romeo+Alfasud}}{{Commonscat}}{{Článek z Wikipedie}} |
[[Kategorie:Automobily nižší střední třídy]] | [[Kategorie:Automobily nižší střední třídy]] | ||
[[Kategorie:Automobily Alfa Romeo|Alfasud]] | [[Kategorie:Automobily Alfa Romeo|Alfasud]] |
Aktuální verze z 9. 12. 2013, 09:12
Alfa Romeo Alfasud byl osobní automobil italské automobilky Alfa Romeo. Výroba probíhala v letech 1971 až 1989. Vyráběl se jako tří- nebo pětidvéřový hatchback nebo třídvéřové combi s názvem Giardinetta. V roce 1976 přišla na trh sportovnější verze Sprint. Design má na svědomí Gioretto Giugiaro. Automobil se smutně proslavil díky takřka nulové antikorozní ochraně. Právě rez je příčinou že se do dnešních dnů nedochovalo příliš kusů. Mezi kladné stránky patřily výjimečně dobré jízdní vlastnosti.
Motorizace
- 1971-1983 1.2 L
- 1977-1983 1.3 L
- 1978-1983 1.4 L
- 1978-1983 1.5 L
- 1987-1989 1.7 L
Externí odkazy
|
|
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |