Popularita
Z Multimediaexpo.cz
(Rozdíly mezi verzemi)
m (1 revizi) |
m (1 revizi) |
Verze z 20. 9. 2013, 15:45
Soubor:Popularity chart.png
Popularita předsedů největších politických stran od ledna 2004 do března 2008
Měření popularity
Firmy zabývající se výzkumem veřejného mínění čas od času zjišťují oblíbenost lidí, produktů, ideí nebo politických stran pomocí dotazníků a statistických metod výběru respondentů. Pro některé politiky (tzv. populisty) je výzkum veřejného mínění důležitou metodou při přípravě volebních programů nebo způsobu komunikace s veřejností.
Nestálost popularity
Popularita je velmi nestála veličina, která má schopnost prostřednictvím masových sdělovacích prostředků ovlivňovat sama sebe. V pozitivním i negativním slova smyslu.
Související články
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |